Atât de mult

Am inteles. Te pot lăsa să zbori de-acum.
In sfârșit, am înțeles cât de mult te iubesc.
Atât de mult, încât să-ți las propriul drum
Tu zburând, eu rămânând să te privesc.

Am învățat că îți iubesc chipul, brațele,
Am învățat că-ți ador ale inimii bătăi
Am învățat că-ți iubesc chiar si visele
E atât de viu tot, că îți simt propriile căi.

E minunat. Te pot iubi încât te las să pleci,
Inspre acolo unde tot sufletul-ți tânjește,
Dar, unde eu exist doar în semne reci,
Oricât de mult tot ce-i al meu te iubește.

M-ai învățat să simt că până și durerea,
E provocată chiar de fericire.
In viața mea, spectacolul este plăcerea,
Unde vedetele sunt cei plini de iubire.

Nu restul lumii, nu aplauze, nici lumini.
Cel mult căldura, dragostea unei petreceri mici,
In care tu să fii vedeta pentru niște vieți cu spini,
Ce te iubesc din suflet doar pentru că ești aici.